Jednocześnie zaczyna się kampania reklamowa Lublinka. Nowe połączenia promować będzie rodzina Łodziaków. To bohaterowie komiksu.
Historyjki obrazkowe mają pojawiać się w każdy piątek i można je będzie zobaczyć m.in. na stronie internetowej Lublinka. Nowe połączenia będą też promowane w prasie, radiu, telewizji i galeriach handlowych. Przetarg na promocję połączeń ogłosił łódzki magistrat.
- Kampania kosztowała ponad 400 tys. zł - mówi Ewa Bieńkowska, rzeczniczka łódzkiego lotniska. - Ma zachęcić do latania z Łodzi. Będzie trwać ponad trzy miesiące. Jeśli natomiast chodzi o komiks, to przewidzianych jest 11 odcinków.
Od niedzieli na Lublinku powstanie baza operacyjna Adrii. To ogromna szansa na rozwój lotniska. Dzięki Adrii pasażerowie mogą na jednym bilecie dostać się do wielu miast w Europie i na świecie. Samolot Adrii będzie nocował w Łodzi. Dzięki temu może odlecieć z lotniska bardzo wcześnie rano.
Agnieszka Jasińska
Na podst. "Dziennik Łódzki" z dnia 26.03.2015 r.