Prezydent Miasta Zgierza, Zarządzeniem Nr 407/VIII/2020 z dnia 30 września 2020 roku, wyznaczył Koordynatorem do Spraw Dostępności w Urzędzie Miasta Zgierza Panią Małgorzatę Wilenczyc (pracownika Wydziału Organizacyjnego):
- tel. 42 714 32 59
- e-mail: dostepnosc@umz.zgierz.pl
- Urząd Miasta Zgierza
95-100 Zgierz, pl. Jana Pawła II nr 16
Do zadań koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Zgierza należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Zgierza;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Zgierza, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie;
- monitorowanie działalności Urzędu Miasta Zgierza w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.