Prezydent Miasta Zgierza, Zarządzeniem Nr 115/VIII/2024 z dnia 29 lutego 2024 roku, wyznaczył Koordynatorem do Spraw Dostępności w Urzędzie Miasta Zgierza Panią Annę Roszuk (pracownika Wydziału Zamówień Publicznych):
- tel. 42 714 32 34
- e-mail: dostepnosc@umz.zgierz.pl
- Urząd Miasta Zgierza
95-100 Zgierz, pl. Jana Pawła II nr 16
Do zadań koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Zgierza należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Zgierza;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Zgierza, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie;
- monitorowanie działalności Urzędu Miasta Zgierza w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.