Komunikat ws. obsługi klientów Wydziału Komunikacji
Starostwo Powiatowe w Zgierzu wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów Wydziału Komunikacji.
Komunikat w sprawie obsługi klientów Wydziału Komunikacji w zakresie rejestracji pojazdów i uprawnień kierowców od dnia 22 czerwca 2020 r.
Załatwianie spraw w Wydziale Komunikacji w Zgierzu przy ul. Długiej 49:
- Sprawy z zakresu rejestracji pojazdów, można załatwić wyłącznie po umówieniu wizyty:
- Sprawy z zakresu uprawnień kierowców można załatwić po umówieniu wizyty:
- Do urzędu należy zgłosić się 5 minut przed umówioną wizytą. Osoby, które przyjdą wcześniej będą musiały czekać na zewnątrz budynku.
- Liczba rezerwacji w danym dniu jest ograniczona.
- Wnioski wraz z dokumentami można również składać w Kancelarii Podawczej Starostwa przy ul. Długiej 49 i Sadowej 6a, podając jednocześnie numer telefonu kontaktowego, w celu umówienia odbioru przygotowanych dokumentów.
- Dokumenty dotyczące rejestracji powyżej dwóch pojazdów należy składać w Wydziale Komunikacji przy ul. Długiej 49, w pokoju nr 103, I piętro, w godz. 8:00-9:00. Odbiór będzie umówiony telefonicznie.
- Do stanowisk obsługowych mogą podejść wyłącznie osoby umówione na wizytę. Interesanci muszą mieć zakryty nos i usta, w sposób przewidziany w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Ze względu na podpisywanie dokumentów urzędowych, zaleca się posiadanie rękawiczek i dezynfekowanie rąk.
Załatwianie spraw w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Komunikacji w Głownie:
- Załatwienie sprawy w oddziale zamiejscowym możliwe jest wyłącznie po umówieniu wizyty, w dni robocze w godzinach 7:45-8:30:
- przez telefon pod numerem tel. 42 715 06 99
- lub osobiście w siedzibie oddziału.
Źródło: Starostwo Powiatowe w Zgierzu