Po przeprowadzonej dezynfekcji i ozonowaniu przywróciliśmy (w piątek 09.10.2020 r.) pracę magistratu. Odbywać się ona będzie na dotychczasowych zasadach.
Klienci przyjmowani są na parterze budynku i w razie konieczności udają się z pracownikami do odpowiednich wydziałów. Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny i umawianie wizyt w urzędzie.
Po otrzymaniu wniosku właściwy do załatwienia danej sprawy pracownik Urzędu Miasta Zgierza - telefonicznie lub pocztą e-mail zobowiązany jest do umówienia wizyty celem załatwienia sprawy. Wizyta może odbywać się jedynie z zachowaniem wszelkich środków ostrożności i zabezpieczenia osobistego przewidzianego w obecnych uregulowaniach prawnych i wytycznych dotyczących COVID-19.
Punkty kasowe w Urzędzie Miasta Zgierza będą czynne. Wszelkie wpłaty można dokonać również bez wizyty w urzędzie, także w formie tradycyjnego lub elektronicznego przelewu oraz w placówkach Banku Spółdzielczego w Zgierzu.
Zachęcamy do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu:
za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej (listownie):
Urząd Miasta Zgierza
Plac Jana Pawła II nr 16
95-100 Zgierz
telefonicznie - tel. 42 71 95 100